Menu nawigacji

Wydawca treści

Nabór dla Organizatorów form wsparcia do projektu pilotażowego pn. „MAMY działamy!!!"




Starosta Płocki za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku ogłasza nabór dla Organizatorów form wsparcia do projektu pilotażowego pn. „MAMY działamy!!!" finansowanego ze środków Funduszu Pracy w ramach naboru Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej pn. „Stabilna praca – silna rodzina".
Projekt pilotażowy skierowany jest do kobiet zarejestrowanych w PUP w Płocku, które z różnych przyczyn nie powróciły na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem / wychowaniem dziecka, posiadające co najmniej jedno dziecko do 8 roku życia.
Organizatorem form wsparcia w Projekcie mogą być:
  1. w przypadku programu „staż MAMA" - pracodawcy, rolnicze spółdzielnie produkcyjne lub pełnoletnie osoby fizyczne, zamieszkujące i prowadzące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osobiście i na własny rachunek, działalność w zakresie produkcji roślinnej lub zwierzęcej, w tym ogrodniczej, sadowniczej, pszczelarskiej i rybnej, w pozostającym w jej posiadaniu gospodarstwie rolnym obejmującym obszar użytków rolnych o powierzchni przekraczającej 2  ha przeliczeniowe lub prowadzącej dział specjalny produkcji rolnej, o którym mowa w ustawie z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 266 z póź.zm.).
  2. w przypadku programu „zatrudnienie MAMA"pracodawca tj. osoba fizyczna lub osoba prawna, a także inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która spełniając pewne wymogi prawne i społeczne, zatrudnia pracowników.
Zgodnie z art. 61a ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnieniai instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 1100 z póź.zm.) bezrobotny może być skierowany do odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych orazdo prac interwencyjnych do przedsiębiorcy niezatrudniającego pracownika na zasadach przewidzianych dla pracodawców.
 
UWAGA !!!
Nabór do projektu pilotażowego będzie prowadzony w okresie od 31 stycznia do 11 lutego 2022r. lub do wyczerpania limitu miejsc możliwych do zorganizowania.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania w/w terminu naboru. Informacja o wcześniejszym zamknięciu naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PUP w Płocku. Formularze zgłoszeniowe będą przyjmowane do dnia następnego do godziny 15 po dniu zamknięcia naboru.
 
Wyłącznie kompletne i wypełnione Formularze zgłoszeniowe należy składać w formie:
– papierowej – Formularz zgłoszeniowy należy złożyć: w zaadresowanej i szczelnie zamkniętej kopercie (z dopiskiem „pilotaż") i pozostawić w oznaczonym miejscu na dokumenty znajdującym się przy wejściu głównym do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej;
– elektronicznej - za pomocą platformy e-puap: https://epuap.gov.pl/ - Formularz zgłoszeniowy powinien zostać opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Starosta Płocki informuje, iż wnioski które wpłyną w innym terminie niż trwający nabór, nie będą podlegały rozpatrzeniu (decyduje data wpływu wniosku do PUP w Płocku).
 
Informacje dotyczące naboru dostępne są w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1, pokój nr 2 oraz pod nr tel. (24) 267 46 60.
 

Załączniki

(1)Regulamin rekrutacji i uczestnictwa
(1)Regulamin rekrutacji i uczestnictwa.pdf 221 KB
zał. 2 - Formularz rekrutacyjny dla Organizarora
zał. 2 - Formularz rekrutacyjny dla Organizarora.doc 79 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji